فرش 1000 شانه

فرش ماشینی 1000 شانه یکی از انواع فرش ماشینی است که با طرح و نقش کلاسیک و سنتی شباهت زیادی به فرش دستباف دارد. در تولید فرش ماشینی 1000 شانه از الیاف آکریلیک و تاپس استفاده می شود که باعث مرغوبیت و دوام فرش می شوند و هیت ست شدن نخ نیز موجب می شود تافرش 1000 شانه پرزدهی نداشته باشد. علاوه بر این، الیاف اکرلیک سبب می شوند رنگ فرش در برابر تابش نور و یا در اثر شستشو تغییر نکند و مقاومت فرش را در مقابل حرارت مستقیم بالا می برند. فرش 1000 شانه با طرح و نقشه های اصیل برای استفاده در دکوراسیون کلاسیک و مدرن کاربرد دارد و می توانید از آن در کنار انواع مبلمان استفاده کنید.
فرش 1000 شانه در ابعاد 2، 4، 6، 9 و 12 متری تولید و عرضه می شود و می توانید از آن در فضاهای مختلف با متراژ گوناگون استفاده کنید. فرش ماشینی 1000 شانه با تراکم 3000 یکی از باکیفیت ترین و زیباترین فرش های ماشینی است که تفاوت چندانی با فرش دستباف ندارد. تعداد رنگ های به کار رفته در بافت فرش 1000 شانه متفاوت است اما به طور کلی وجود 8 تا 10 رنگ در طرح و نقشه فرش باعث می شود زیبایی آن دو چندان شود.
قیمت فرش ماشینی 1000 شانه در مقایسه با فرش 1200 شانه کمتر است و برای دکوراسیون اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن و یا اتاق خواب کاربرد دارد و به دلیل استفاده از طرح و نقش کلاسیک و اصیل محدودیتی برای استفاده از آن در دکوراسیون مدرن یا کلاسیک وجود ندارد و به زیبایی با هر دو سبک سازگار می شود. بنابراین اگر به دنبال فرشی هستید که جلوه ای مانند فرش دستباف داشته باشد اما در عین حال قیمت آن پایین تر باشد، حتما از مدل های متنوع فرش ماشینی 1000 شانه فروشگاه مرداس که با بهترین کیفیت در کاشان تولید می شوند، دیدن کنید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

فرش گلیم

فرش گرد،کناره،پادری

تابلو فرش ماشینی