فرش ماشینی 1200 شانه

یکی از زیباترین فرش های ماشینی که به فرش دستباف گونه شهرت دارد، فرش ماشینی کلاسیک 1200 شانه است که در چند سال اخیر وارد بازار شده است و توانسته توجه بسیاری از مشکل پسندان را به خود جلب کند. فرش ماشینی 1200 شانه که ظرافت و لطافت منحصر به فرد آن مثال زدنی است با طرح و نقش های زیبا و اصیل به ویژه برای استفاده در دکوراسیون اتاق پذیرایی و فضاهای رسمی و شیک بسیار مناسب و پرکاربرد است.
شانه و تراکم بالا در فرش کلاسیک 1200 شانه باعث می شود تا نقش ها و رنگ ها با جلوه ی بهتر و واقعی تری در فرش نمایش داده شوند و به همین دلیل در بافت فرش 1200 شانه بیشتر از طرح ها و نقشه های ریز و پرجزئیاتی استفاده می شود که امکان بافت آن در فرش ماشینی با تراکم پایین تر وجود ندارد.

ابعاد فرش ماشینی کلاسیک 1200 شانه

فرش ماشینی کلاسیک 1200 شانه در ابعاد 2، 4، 6، 9 و 12 متری تولید و عرضه می شود. نخ به کار رفته در بافت فرش 1200 شانه از جنس اکریلیک است که قبل از بافت فرش، هیت ست می شود و پرزدهی ندارد. علاوه بر این، هیت ست باعث می شود تا رنگ فرش بر اثر تابش نور و یا شستشو تغییر نکند و ماندگاری و دوام فرش بیشتر شود. 
تاثیر خرید فرش 1200 شانه در طراحی دکوراسیون
خرید فرش 1200 شانه در طراحی دکوراسیون شیک و لوکس بسیار پرکاربرد است و علاوه بر تناسب با دکوراسیون کلاسیک به خوبی با دکوراسیون مدرن هم هماهنگ می شود و در ترکیب با رنگ های سرد و ملایم، جلوه ای خاص به مبلمان و وسایل دیگر منزل می دهد. یکی دیگر از مزیت های فرش ماشینی کلاسیک 1200 شانه این است که نه تنها طرح و نقشه آن هیچ وقت قدیمی نمی شود بلکه همانطور که گفتیم همیشه می توانید از این فرش در انواع دکوراسیون استفاده کنید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

فرش گلیم

فرش گرد،کناره،پادری

تابلو فرش ماشینی