فرش ترک

یکی از پرفروش ترین انواع فرش ماشینی که به عنوان فرش لوکس شناخته می شود، فرش ترک است. تفاوت اساسی فرش ترک با فرش ایرانی، طرح و نقشه های ساده و استفاده از رنگ های محدود در بافت و تولید آن است که باعث می شود این فرش برای انواع دکوراسیون مناسب باشد. رنگ هایی که در زمینه فرش ترک به کار برده می شوند اغلب شامل رنگ های طوسی روشن، قهوه ای و کرم هستند که یا به صورت تک رنگ با گل های برجسته و یا در ترکیب با چند رنگ گرم در قالب طرح های شیک و ساده به فروش می رسند.

ابعاد فرش ماشینی ترک

ابعاد فرش ماشینی ترک متفاوت اما به طور معمول در اندازه های 2، 4، 6، 9 و 12 متری تولید و عرضه می شوند و شما می توانید فرش موردنظرتان را در ابعاد مناسب خریداری کنید. فرش ترک در دو نوع ساده و ممتاز تولید می شود که عمده تفاوت آنها در الیافی است که در بافت آنها مورد استفاده قرار می گیرد. فرش ترک ساده با نخ خابی از جنس تاپس تولید می شود اما در تولید فرش ترک ممتاز از دو نوع نخ تاپس و بامبو به عنوان نخ خاب استفاده می شود و طبیعتا قیمت فرش ترک ساده در مقایسه با فرش ترک ممتاز کمتر است. البته به طور کلی، قیمت فرش ترک به نسبت سایر فرش های ماشینی، کمی بیشتر است که البته زیبایی و اصالت طرح و نقشه ی این فرش در کنار کیفیت مناسب و دوام و ماندگاری بالا، این تفاوت قیمت را توجیه می کنند.
فرش ترک به ویژه برای استفاده در دکوراسیون کلاسیک اتاق پذیرایی و اتاق نشیمن مناسب است اما می توانید از آن در دکوراسیون مدرن هم استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با انواع طرح و نقشه و قیمت فرش ترک می توانید از انواع فرش ترک موجود در فروشگاه اینترنتی فرش مرداس دیدن کنید و فرش موردنظرتان را به صورت نقد یا اقساط خریداری نمایید. 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

فرش گلیم

فرش گرد،کناره،پادری

تابلو فرش ماشینی