فرش مدرن

فرش مدرن 

فرش ماشینی در ابتدا تنها با طرح و نقشه های مشابه فرش دستباف تولید می شد اما با مدرن شدن زندگی و محبوبیت دکوراسیون منزل به سبک مدرن و ورود فرش بلژیکی و فرش ترک، تولید انواع فرش ماشینی مدرن با طرح ها و اشکال هندسی در بازار فرش ایران رونق گرفت و فرش های مدرن به یکی از پرفروش ترین فرش های ماشینی تبدیل شدند.

انواع فرش مدرن

از انواع فرش مدرن می توان به فرش شنل، فرش شگی و فرش گلیم اشاره کرد که در اشکال هندسی مختلف مثل مربع، دایره و بیضی تولید می شوند. طرح های به کار رفته در فرش مدرن با زندگی امروزی سازگار هستند. طرح های رایج فرش مدرن بسیار متنوع هستند، مثل طرح گل، طرح حیوانات و یا طرح کودکانه و شخصیت های کارتونی و همینطور طرح و نقشه های کلاسیک با رنگ های فرش شگی بسیار نرم و لطیف است و به فرش پرز بلند معروف است. فرش شنل بیشتر برای زیبایی و تزئین دکوراسیون خانه مورد استفاده قرار می گیرد و گلیم فرش ها که دوام و مقاومت زیادی دارند برای استفاده در مکان های پرتردد مناسب هستند.

الیاف فرش مدرن 

فرش ماشینی مدرن با الیاف بی سی اف، پلی استر فیلامنت، پروپیلین، نایلون و پلی استر بافته می شود. استفاده از این الیاف در تولید فرش مدرن باعث می شود تا فرش علاوه بر نرمی و لطافت، پرزدهی نداشته باشد و مهم تر اینکه ایجاد حساسیت و آلرژی نکند. به همین دلیل فرش مدرن برای دکوراسیون اتاق کودک بسیار کاربرد دارد. ابعاد فرش مدرن متفاوت است و به راحتی می توانید فرش موردنظرتان را در ابعادی که می خواهید، خریداری کنید.
قيمت انواع مختلف فرش مدرن با توجه به الیافی که در آن به کار رفته و همینطور کيفيت آن متفاوت است اما در بیشتر موارد قیمت فرش مدرن در مقایسه با سایر انواع فرش ماشینی کمتر است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

فرش گلیم

فرش گرد،کناره،پادری

تابلو فرش ماشینی