فرش فانتزی

دکوراسیون منازل ایرانی امروزه با فرش های فانتزی رنگ و بوی خاصی به خود گرفته است.
اگرچه مدلهای فرش های فانتزی و فرشهای مدرن از لحاظ کیفیت و زیبایی نمیتواند با فرشهای دستبافت که در خانه های ایرانی جایگاه ویژه ای یافته رقابت کند اما در طراحی برخی از دکوراسیون ها به خصوص دکوراسیون مدرن به خوبی میتوان از این نوع فرشها استفاده کرد.

طرح و رنگ فرش های فانتزی 

طراحی و رنگبندی فرش های فانتزی و مدرن به گونه ای میباشد که ایجاب میکند در بافت آنها بیشتر از رنگهای روشن و شاد و به اصطلاح جیغ استفاده شود.
بسته به نوع چیدمان و رنگبندی فضای داخلی منزل ، شما میتوانید با خرید فرش فانتزی با رنگ های شاد و پرانرژی همانند بنفش ، نارنجی و یا سرخ  آبی جلوه ی متفاوت و زیبایی را به محل مورد نظر خود به ارمغان بیاوردید.
فرشهای مدرن و فانتزی در مقایسه با فرش های ماشینی کلاسیک همچون فرش 1500 شانه ،  1200 شانه ، 1000 شانه و 700 شانه از طرح های ساده تری برخوردارند و در طراحی آنها بیشتر از اشکال هندسی همانند مکعب ، دایره و ... استفاده شده است
معمولا فرش های فانتزی برای اتاق خواب ، اتاق نشیمن ، آشپزخانه که فضای فانتزی تر و ساده تری دارند گزینه مناسبی خواهند بود ، همچنین شما میتوانید با در نظر گرفتن المان خاصی در منزل مثل کوسن ها و یا مبلمان ، فرش فانتزی مورد نظرخود را ست کنین و دکوراسیون داخلی خود را از حالت یکنواختی خارج سازید.

انواع فرش های فانتزی

 فرش طرح فانتزی - فرش فانتزی کودک - فرش فانتزی ترکیه ای ، فرش فانتزی ساوین ، فرش فانتزی اتاق خواب ، فرش فانتزی گبه ، فرش اسپرت و...
کلیه مدل های فرش فانتزی با طرح های جدید و شیک در فروشگاه اینترنتی مرداس قابل سفارش و بافت میباشد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

فرش گلیم

فرش گرد،کناره،پادری

تابلو فرش ماشینی