فرش فانتزی

یکی از انواع فرش ماشینی مدرن ، فرش فانتزی است که پرزهای کوتاهی دارد، تراکم بالای پرزها و تاب نخ های به کار رفته در بافتفرش فانتزی باعث دوام و کیفیت بسیار خوب این فرش می شوند. فرش فانتزی شامل انواع مختلفی است که می توان به فرش شگی، فرش پرزبلند یا همان فرش شنل ، فرش فانتزی ترک ، فرش گلیم و فرش پوست و چرم اشاره کرد که می توانید با توجه به فضایی که تصمیم دارید فرش را در آن پهن کنید و همینطور سبک دکوراسیون منزل، فرش مدرن موردنظرتان را خریداری کنید.

الیاف فرش فانتزی 

الیافی که در تولید فرش فانتزی از آنها استفاده می شود و همینطور هیت ست کردن فرش موجب مقاومت آن در برابر آسیب می شود و باعث می شود تا فرش با گذشت زمان، ظاهر خود را از دست ندهد. علاوه بر این موارد، فرش های فانتزی ضدلک و ضدحساسیت هستند و خصوصا خرید فرش ماشینی مدرن به کسانی توصیه می شود که به پرز فرش آلرژی دارند.
فرش فانتزی نه تنها با طرح و نقش های ساده و مینیمال تولید می شود بلکه این نوع فرش با طرح های ریز و پر از جزئیات به عنوانفرش اتاق خواب هم بافته می شود که زیبایی و جلوه خاصی به دکوراسیون خانه می دهد. فرش فانتزی با طرح طبیعت و یا طرح عاشقانه به ویژه برای استفاده در دکوراسیون اتاق خواب مناسب هستند و فرش فانتزی با طرح کودکانه از بهترین انتخاب ها برای دکوراسیون اتاق کودک است. فرش فانتزی در ابعاد گوناگونی تولید می شود و به غیر از استفاده به عنوان فرش اتاق خواب در دکوراسیون اتاق نشیمن هم مناسب است.

قیمت انواع فرش فانتزی 

قیمت انواع فرش فانتزی به نسبت سایر فرش های ماشینی مناسب است و این ویژگی در کنار زیبایی و کیفیت مناسب این فرش ، مزیتی است که نمی توان از آن صرف نظر کرد. هم چنین، تولید فرش فانتزی به غیر از فرم رایج مربع و مستطیل در اشکال هندسی مختلف مثل دایره و بیضی و یا به صورت دوربری شده هم تولید و عرضه می شود.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

فرش گلیم

فرش گرد،کناره،پادری

تابلو فرش ماشینی